نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت
سرخط خبرها

ویدئو | مقایسه مقاومت آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۴ پرو در تست سقوط از ارتفاع!

  • کد خبر: ۱۸۵۵۹۸
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶
ویدئو | مقایسه مقاومت آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۴ پرو در تست سقوط از ارتفاع!
سم کوهل از AppleTracks به استرالیا رفته تا آیفون ۱۵ پرو را بخرد و آن را از چند ارتفاع مختلف رها کند و ببیند که در مقایسه با آیفون ۱۴ پرو چگونه عمل می‌کند.

شهرآرانیوز - یکی از ویژگی‌های اصلی آیفون ۱۵ پرو قاب تیتانیومی آن است که باعث می‌شود این گوشی به‌طور قابل توجهی سبک‌تر از آیفون ۱۴ پرو باشد با کناره‌های فولادی ضدزنگ باشد. گوشی جدید اپل دارای لبه‌های منحنی است که باعث می‌شود در دست گرفتن آن راحت‌تر شود و لبه‌های صفحه نمایش نیز کمی خمیده‌تر باشد. اما به نظر می‌رسد این طراحی برای دوام گوشی جدید مضر است.

سم کوهل از AppleTracks به استرالیا رفته تا آیفون ۱۵ پرو را بخرد و آن را از چند ارتفاع مختلف رها کند و ببیند که در مقایسه با آیفون ۱۴ پرو چگونه عمل می‌کند. در تئوری و روی کاغذ آیفون 14 پرو باید بیشتر از جانشین خود آسیب‌پذیر باشد. اما نتایج غافلگیرکننده هستند.

کوهل یک سری آزمایشات بسیار ساده را روی آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۴ پرو انجام داد. او دو گوشی را به صورت همزمان از چند ارتفاع مختلف روی یک زمین سیمانی انداخت.

طراحی به‌روز آیفون ۱۵ پرو بخشی از دلیل عملکرد ضعیف آن در آزمایش‌هاست. صفحه نمایش به دلیل طراحی خمیده بیشتر در معرض آسیب است، زیرا تماس بیشتری با زمین دارد. لبه‌های صاف آیفون ۱۴ پرو در دفع ضربه، بهتر عمل می‌کنند، در حالی که کناره‌های گرد آیفون ۱۵ پرو باعث می‌شود ضربه به بقیه دستگاه‌ سرایت کند.

این آزمایش‌ها بیشتر جنبه سرگرمی دارد و هیچ کدام از آن‌ها تحت‌شرایط کنترل‌شده انجام نشده است. پس بهتر است براساس آن‌ها نتیجه‌گیری قطعی نکنیم. با این حال، کوهل در مجموع ۱۵بار این دو گوشی را از ارتفاع مختلف رها کرد و هربار، آیفون ۱۴ پرو عملکرد بهتری داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->